Na-Eun, Taemin'e daha çok sevgi göstermeye çalıştığını itiraf etti !


A Pink'in Na-Eun'u için, onun kolay etkilenmeyen bir kişiliği olduğunu bilen herkes onun biraz daha açıldığını ve sahte kocası SHINee'nin Taemin'ine karşı ilgi göstermeye çalıştığının ortada olduğunu anlayabilir.

5 Temmuz'daki KBS 2TV'nin "Music Bank" programının sahne arkasında Na-Eun şu sözleri paylaştı, "Taemin benim dönüşümden önce beni bir mesajla mutlu etti.Bunu hiç beklemiyordum ama ilk sahneye dönüşümden önce kişisel olarak gönderdiği mesaj için ona teşekkür etmek istiyorum"

"Duygularını iyi ifade edebilen kişilerden değilim. Üzerinde çalışmam gereken şeyler var ama daima efor sarf edeceğim. Benim için hala tüm bu sevgi ifadeleri zor olsa da bir gün üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum. "

Diğer A Pink üyeleriyse "Normalde yapamayacağı şeyleri yapabildiği için Na-Eun'u kıskanıyoruz. Myeongdog'da bir randevu ve unutulmaz bir bungee jump.Biz de 'We Got Married'ı denemek istiyoruz" diye yorumladılar.

A Pink şu sıralar yeni parçalarında "HayırHayırHayır" deseler de, öyle görünüyor ki hepsi gelecekte 'We Got Married'e "Evet" diyecekler. Bugün Na-Eun ve Taemin'in romantizmlerini izlerken havada aşk kokusu olacak!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder