Gülmeye Hazır Olun! SHINee'nin komik röportajları ve konuşmaları karşınızda!

#1.Replik
Jonghyun ; "Why So Serious klibini izlediğimde Taemin'in gerçekten büyüdüğünü gördüm ve çok duygulandım."
Onew ; " Ve .. yine ağladın.Değil mi ?"
(kahkahalar)

#2.Replik
Jonghyun : Çok duygulu bir konuşmaydı Key.
Key : Seni sümüklü , ağlayacak mısın ?

#3.Replik
Key: Ben oyuncakları severim ama onları kutuya koymam. Satın alırım ve raflara koyarım, üyeler bunu anlamıyor..
MC: Neden onları alıyorsun ama kullanmıyorsun ?
Key: Onlara bakınca kendimi mutlu hissediyorum.
MC: Öyleyse onları boş kutulara bırakıp da bakabilirisin.
Key: ......
Onew: Sorun çözüldü

#4.Replik
Soru: Kız arkadaşın otobüste uyuyakalmak üzere , ne olur ?
Onew: Ondan önce uykuya dalacağım düşünür ve onun omuzlarına yaslanırdım.
Jonghyun: Birlikte uyuruz, yolculuğun ortasında ondan önce uyanırsam,ceketimi onun üzerine sererdim.
Key: Sessizce onun uyuyuşunu izlerdim.
Minho: Dizlerimde uyumasını isterdim.
Taemin: Uyan,eğer şimdi uyursan,gece uyuyamazsın.

#5.Replik
Soru: Jonghyun kendini bir film aktörü ile karşılaştırsaydın bu kim olurdu ?
Key: Kalitesiz biri olurdu
Onew: Arnold Schwartzneger
Jonghyun : Arnold mı o.0
Onew: Kurtadam, Taylor Lautner mıydı ?
Jonghyun: Size eğer o filmi izlersem onun gibi olurum dedim ve izledim, şimdide bütün odalarda üstsüz dolaşıyorum

#6.Replik
Jonghyun: Yoogeun minho appayı mı seviyosun , Jonghyun appayı mı?
Yoogeun: Jonghyun appa.
Minho: Cümlede en son kimi söylersen onu diyor. Yoogeun Key appa mı, Minho appa mı??
Yoogeun: Key appa..
Minho: NE? o.O

#7.Replik
Jonghyun Fanları tanımaya çalışıyor.
Jonghyun: Lütfen kendinizi tanıtın. İsimlerinizi bilmemiz gerek.
-Merhaba ben Hannah. İngiltereliyim.
Jonghyun: Ben sadece İngiltere'yi duydum.
Key: U.K. Evet!
-Merhaba ben Suthanat (yanlış yazmış olabilirim) Endonezyalıyım. 22 yaşındayım.
-Merhaba ben Jessy. Filipinlerden geliyorum. 19 yaşındayım.
-Ben Madelyn. Singapurluyum. 19 yaşındayım.
-Benim adım Mant. Vietnamlıyım. 20 yaşındayım.
-Merhaba ben Adiba. 22 yaşındayım. Malezyalıyım.
-Ben Alassia. Amerikalıyım. 20 yaşındayım.
-Ben Karin. 20 yaşındayım. Endonezyalıyım.
Key Jonghyun'a döner: Ben Key. Koreliyim. (kahkahalar)

#8.Replik
SHINee Ruh Çağırıyor ~
Minho : Tamam Taemin bırak Eve'yle oynamayıda buraya gel.(Eve Taemin'in köpeği)
Taemin : Tamam geldim.
Onew : Niye Bu saçma ruh çağırma ile uğraşıyoruz
Jonghyun : Muhteşem Key'in fikri.
Key : Susun !
Minho : Taemin nerede
Jonghyun : Ruh bize acıdı ve onu alıp gitti

#9.Replik
Soru : Kendinizi ne zaman yalnız hissedersiniz ?
Onew : Yalnız olduğum zaman.

#10.Replik (Son)
Taemin ; Gelecekteki kız arkadaşım her ne olursa olsun seni koruyacağım.
Key ; Sen ilk önce kendini Jonghyun'dan koru.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder