Baek Ah Yeon SHINee’den Key’in Büyük Bir Hayranı Olduğunu İtiraf Etti!

‘K-pop Star ‘ ‘En iyi yetenek gösterisi’ ilk sezon 3. Finalisti olma başarısıyla tanınan Baek Ah Yeon, SHINee Key’in büyük bir hayranı olduğunu itiraf etti!

So
lo şarkıcı Ah yeon, ‘MNet Beatles Code 2’ Programına 24 Haziranda konuk oldu ve şov da bunu itiraf etti.
‘Ben çıkış yapmadan önce de her zaman Key sunbae-nim in büyük bir fanı oldum. Ben gerçekten onu sevdim . Eskiden kız kardeşimle birlikte SHINee’nin imza günlerine gidiyordum. Etraf her zaman insanlarla tıka basa olurdu, özelliklede çok fazla yaşlı bayanlar olurdu ama biz yine de memnunduk’ dedi.

Ah Yeon, bir imza günü sırasında, Key’in onun adının yanına ‘Noona’ yazdığını , daha sonra Ah Yeon ‘Ben Noona Değilim’ dediğinde Key’in bunu telafi etmek için adının yanına kalp koyduğunu da paylaştı.

Sonra , '' Bazen Key sunbae-nim kalabalığa kalp işaretleri göndermek istedi ve bana yönelik olduğunu söyleyerek kız kardeşimle iddalaştık ama ben ona karşı kaybettim.''diye ekledi.
Bu Mc'nin gülmesine neden oldu .


MC karşılık olarak ‘ SHINee burada sık sık bulunur ve Key bir çok kez burada oturdu’ diyerek söylediği koltuğu işaret etti. Bu Ah Yeon’u utandırdı ve itirafına pişman oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder